Centrum nápovědy

Moje objednávka mi nebyla doručena kompletní, co mám dělat?

S největší pravděpodobností není objednané zboží dostupné skladem a bude expedováno až v okamžiku... Read more...

Co mohu udělat, pokud mi výrobek nevyhovuje?

Všechny výrobky (vyjma knih, tištěných materiálů, softwaru, baterií, svítidel, CD a DVD nosičů) ná... Read more...

Jaká je záruka na zboží?

Na výrobky poskytujeme záruku v délce 24 měsíců. Pro výrobky značky Voltcraft je poskytována záruka 3... Read more...

Mohu vyměnit zboží?

V tomto případě kontaktujte naše reklamační oddělení, kde Vám kolegové sdělí možnosti řešení... Read more...

Kam mohu zaslat reklamované zboží?

Zboží určené k reklamaci zasílejte na adresu: Conrad Electronic, REKLAMACE, Tiskařská 12, Hale E, 108 00 Praha 10. ... Read more...

Zakoupil jsem si v prodejně Conrad v Německu či Rakousku zboží, a nyní mi přestalo fungovat. Lze jej reklamovat u Vás?

Conrad Electronic Česká republika, s.r.o je samostatnou účetní a provozní jednotkou. V tomto směru Vám bohužel nejsme... Read more...

Kdo platí poštovné při reklamaci?

Poštovné pro zaslání k reklamaci hradí zákazník. Po uznané a vyřízené reklamaci... Read more...

Dostal jsem jiné zboží než jsem si objednal, co mám dělat?

S tímto dotazem se na nás obraťte telefonicky či e-mailem. ... Read more...

Kde najdu záruční list?

Jako záruční list slouží faktura, která je součástí dodávky. Potřebuji kopii faktury. ... Read more...