Centrum nápovědy

Jaké máte dopravce?

Jako dopravce si můžete zvolit kurýra PPL nebo Českou poštu. ... Read more...

stav

Aktuální stav objednávky zjistíte po přihlášení na náš velkoobchodní eshop, kde... Read more...

Neobdržel jsem CZ návod - kde jej získám?

Návod by měl být součástí dodávky výrobku, obvykle ve svazku listů formátu A4 s fakturou a dodacím... Read more...

Potřebuji kopii faktury.

V případě, že postrádáte fakturu nebo jiný daňový doklad, zašlete nám požadavek prostřednictvím e-... Read more...

Kdy dostanu objednané zboží ?

Termín dodání se odvíjí od zvoleného dopravce. Doba doručení platí pro zboží,... Read more...

Kde najdu záruční list?

Jako záruční list slouží faktura, která je součástí dodávky. Potřebuji kopii faktury. ... Read more...

Jak zjistím, že má objednávka byla odeslána?

Informace o správném odeslání objednávky se ihned objeví na Vašem monitoru, kde se zobrazí... Read more...

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Zpracování eshopových objednávek probíhá plně automaticky. Kontaktujte nás tedy bezprostředně po... Read more...

Moje objednávka mi nebyla doručena kompletní, co mám dělat?

S největší pravděpodobností není objednané zboží dostupné skladem a bude expedováno až v okamžiku... Read more...

Jak mohu změnit adresu doručení?

Doručovací adresu si můžete zvolit ve třetím kroku nákupního košíku. ... Read more...

Můžete mi zaslat zboží v obálce?

Naše společnost nezasílá zboží v obálce. Zboží expedujeme z logistického centra v Německu, kde... Read more...

Dostal jsem jiné zboží než jsem si objednal, co mám dělat?

S tímto dotazem se na nás obraťte telefonicky či e-mailem. ... Read more...

Kde se nachází má zásilka?

Interní systém automaticky odesílá informaci o vyskladnění zboží, a součástí tohoto e-mailu je... Read more...

Pokud mi pošlete zboží z jedné objednávky ve více balících, kolikrát budu platit poštovné?

Poštovné u objednávky účtujeme vždy pouze jednou. V případě, že hodnota Vaší objednávky bude... Read more...

Co dělat, když mi nepřijde potvrzení objednávky?

Ověřte správnost uvedené e-mailové adresy, zkontrolujte ve své e-mailové schránce sekci hromadné... Read more...

Jaká je cena dopravy/poštovného?

Poštovné při dopravě prostřednictvím kurýra PPL stojí 120 Kč vč. DPH u objednávek do 1 000 Kč vč. DPH. Poš... Read more...

Mohu si objednat výrobek, který je pouze na stránkách www.conrad.de, www.conrad.com atd.?

V tomto případě nás kontaktujte telefonicky či prostřednictvím e-mailu. Připravte si objednací číslo produktu, tzn.... Read more...

Jak mám uplatnit slevový kód?

Slevový kód lze uplatnit v prvním kroku nákupního košíku. Klikněte na nabídku "Chci... Read more...

Proč mi nejde slevový kód uplatnit?

Vždy si pozorně přečtěte podmínky uplatnění slevového kódu (např. slevové kódy nelze uplatnit na zlevněné... Read more...

Mohu si nechat zaslat zboží do zahraničí?

Možnost doručení zboží do jiné země společnost Conrad nenabízí. Objednání a doručení zboží... Read more...

Kdy platím poštovné?

Poštovné platíte pouze u objednávek s hodnotou nižší než 1 000 Kč vč. DPH. Doprava zdarma se nastaví... Read more...