Centrum nápovědy

Moje objednávka mi nebyla doručena kompletní, co mám dělat?

S největší pravděpodobností není objednané zboží dostupné skladem a bude expedováno až v okamžiku... Read more...

Kdy platím poštovné?

Poštovné platíte pouze u objednávek s hodnotou nižší než 1 000 Kč vč. DPH. Doprava zdarma se nastaví... Read more...

Můžete mi zaslat zboží v obálce?

Naše společnost nezasílá zboží v obálce. Zboží expedujeme z logistického centra v Německu, kde... Read more...

Pokud mi pošlete zboží z jedné objednávky ve více balících, kolikrát budu platit poštovné?

Poštovné u objednávky účtujeme vždy pouze jednou. V případě, že hodnota Vaší objednávky bude... Read more...

Jaká je cena dopravy/poštovného?

Poštovné při dopravě prostřednictvím kurýra PPL stojí 120 Kč vč. DPH u objednávek do 1 000 Kč vč. DPH. Poš... Read more...

Jaké máte dopravce?

Jako dopravce si můžete zvolit kurýra PPL nebo Českou poštu. ... Read more...